שאלות על המוצר - Zumi BeeWax

העטיפות שלנו עשויות מכותנה טבעית, שעוות דבורים, שרף עצים ושמן טבעי – שילוב שמעניק גמישות, עמידות ואטימה טבעית.

מחממים את העטיפה בעזרת כפות הידיים, עוטפים את המזון ישירות או כלי (קערה/ צלחת וכו') והעטיפה נדבקת ויוצרת סגירה טבעית.

שוטפים בעדינות במים קרים בלבד וסבון עדין (לא חובה). מייבשים באוויר. לא לשטוף במים חמים ולא לשים במדיח - פעולה זו תגרום לפגיעה וקילוף השעווה.

בשימוש נכון – בין חצי שנה לשנה, ויותר.

ברגע שהעטיפה מאבדת גמישות ודביקות, אפשר לזרוק לקומפוסט, או להשתמש כמדליק אש למדורה/מנגל. העטיפה 100% מתכלה.

במקרר: כן! מתאים לאחסון במקרר ולשימוש יומיומי.

במקפיא: כן, אך השעווה עלולה להיסדק אחרי זמן מה. מומלץ לעטוף מזון רך/פריך בתוך כלי נוסף.

לא. חום ממיס את השעווה. מחכים שהאוכל יתקרר ורק אז עוטפים.

✅ מתאים במיוחד לעטוף:
ירקות, פירות, לחמים, חלות, פיתות וטורטיות, גבינות קשות או חצי־קשות (צהובה, קשקבל, גבינת עיזים קשה), אגוזים, פירות יבשים, עוגיות, חטיפים, קערות או צלחות – כסגירה מעליונה במקום מכסה.

❌ כדאי להימנע מלעטוף ישירות:
בשר ודגים טריים או מבושלים – כדי לשמור על היגיינה ובטיחות מזון.
מזונות חמים מאוד – חום ממיס את השעווה.

טיפ:
מומלץ לתת לאוכל להתקרר לפני שעוטפים, ובמקרה של מזונות חומציים/שומניים להשתמש בקערה ולהניח את העטיפה מעליה – כך מגנים על העטיפה ושומרים על היגיינה.

כן, בתחילת השימוש יש ריח קל ונעים של דבש. הוא מתמעט אחרי כמה שימושים.

שאלות על הרכישה

בהחלט. האתר מאובטח ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר בעזרת טכנולוגיית PCI והצפנת SSL. תהליכי התשלום וסליקת כרטיס האשראי מתבצעים באמצעות חברה חיצונית, כך שכל פרטי האשראי הינם חסויים ולא נשמרים במערכת ZUMI.

אלו אמצעי התשלום שאנו מקבלים:
• כל סוגי כרטיסי אשראי
• פייפאל  PayPal
• גוגל פיי
• אפל פיי

ביצירת קשר עם שירות הלקוחות ניתן לשלם גם באמצעות:
• העברה בנקאית
• ביט Bit

כן! אנחנו מציעים משלוח חינם לכל הזמנה. אלו אפשרויות המשלוח הקיימות כעת:
• משלוח לנקודת איסוף - חינם!
• משלוח עד הבית- בתוספת תשלום של 30 ש"ח

ניתן לבצע החזר עד 14 ימים, בהתאם לתקנון האתר. שלחו לנו הודעה ונדע לעזור!

ביטולים נעשים עד 24 שעות מביצוע העסקה. ניתן לבטל את ההזמנה אם היא עדיין לא יצאה לדרך. אנא שילחו לנו הודעה ונעשה הכל כדי לעזור. 

לפני רכישה סופית, אנא וודאו שכל פרטי ההזמנה שלך נכונים ואין בעגלה פריטים שאין בכוונתך לרכוש. במידה ושלחת פנייה ביום העסקים בו ביצעת את הרכישה, אנו נשתדל לתקן את הפריטים לפני שההזמנה תשלח. במידה וההזמנה כבר נשלחה, תוכלו לבצע החזר של הפריטים לאחר שהחבילה תגיע אליכם.

אין בעיה! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן לשנות את הכתובת/ מספר הטלפון בהזמנה, כל שיש לעשות הוא לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

אנחנו מאד מצטערים על אי הנוחות. הצוות שלנו עובד קשה כדי לשלוח בדיוק את מה שהזמנת, אך לפעמים טעויות קורות. אנא שילחו לנו הודעה עם מספר ההזמנה המקורי, השם המלא, מספר הטלפון ותמונות של המוצרים שקיבלתם, ונדע לעזור לכם.

אנחנו שולחים אישור הזמנה למייל מיד לאחר ביצוע ההזמנה. ייתכן שכתובת המייל שהוזנה אינה נכונה או שהאימייל שלנו הגיע לספאם. אנא בידקו את תיבת הספאם שלכם, ואם לא מצאתם את מייל אישור ההזמנה שלחו לנו הודעה עם השם שהוזן בהזמנה ונעזור לכם לבדוק למה המייל לא הגיע.